دوشنبه، مهر ۲۰

دردسرهاي انتخاب واحد

دردسرهاي انتخاب واحد

اونهايي که خيال ميکنند توي خارج ديگه مشکلي بنام انتخاب واحد و دردسرهاي ثبت نام وجود نداره هنوز مراحل ثبت نام دانشکدهء ارتباطات دانشگاه وين رو از سر نگذرانده اند...
باز صد رحمت به روشهاي در پيتي ثبت نام خودمون حداقل اونجا آدم صبح زودتر پا ميشد ميرفت و فرم ميگرفت بعدش هم توي صف وا ميستاد وفوقش دو نفرو هل ميدادو دو سه بار هم با مسئول ثبت نام سر و کله ميزد و تا طرفهاي ظهر مشکل حل بود... اما امان از تکنولوژي که براي ما زندگي نگذاشته اولآ که ثبت نامها همه آن لاين انجام ميشه اما چه آن لايني براي هر کلاسي يه ساعتي رو معين ميکنند و کافيه دو دقيقه دير کني و کل ظرفيت تکميل شده!!!!
ماشالله دانشکدهء ما هم که به اندازهء کل دانشگاه تهران دانشجو داره٫ اصلآ توي اينجا همه يا روزنامه نگاري ميخونند يا قبلآ روزنامه نگاري ميخوندند يا اينکه ميخوان دوتا واحد توي روزنامه نگاري پاس کنند...
از صبح تا حالا دستکم توي سه تا کلاسي که ثبت نام کرده بودم بخاطر تکميل ظرفيت جا پيدا نکردم...حالا اين وضعيت سمينارهاست با حالترين خبري که شنيدم اين بود که اساتيد تصميم گرفته اند که تا اطلاع ثانوي پروژهء فوق ليسانس جديدي را قبول نکنند..
و تازه آش اينقدر شور شده است که خبرهايش از روزنامه ها هم سر درآورده!!!
خلاصه اينکه مامان جان شرمنده براي شيريني فوق ليسانسي من حالا حالاها بايد صبر کني:)

پ.ن: ماجراهاي دانشکدهء ما حالا حالا ادامه داره از بعد از ظهر تا حالا سه تا کلاس ديگه هم بدلايل بالا از برنامه ام خط خورد ...
همين الان يکي از استادها ايميل زده که بخاطر اوضاع قمر در عقرب(دقيقآ همين کلمه را نوشته !!!) در دانشگاه و بخاطر اينکه هنوز قراردادش براي ترم جديد تمديد نشده کلاسهاش رو کنسل ميکند...باحالي اش اين است که من اين ترم دوتا کلاس با همين استاد برداشته بودم و کلاسهاي اون تنها کلاسهايي بود که من در ليست اصلي بودم!!! اگر بهمين ترتيب بيش بره برنامهء کلاسيم ميشه فقط رقص اورينتال سه شنبه ها و ايروبيک چهارشنبه ها :)

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ