جمعه، آذر ۴

نتایج سحر

نتایج سحر

نتایج مثبت سفر کوتاه امسال به ایران برای من خیلی بیشتر از آن بود که تصور میکردم...
انرژی و ایده های مثبتی که از دوستان و اطرافیانم گرفتم...آدمهای جالبی که در طی این مدت باهاشون آشنا شدم همه و همه اثرات عمیق و مثبتی در من بجا گذاشتند...

یکی از مثبت ترین تغییراتی که علی رغم و یا شاید بدلیل تمامی مشکلات سالهای اخیر در ایران بین جوونهای همسن و سال من اتفاق افتاده زندگی و لذت بردن از لحظه است...
به جرات میتونم بگم که روحیهء نوستالژیک و حسرت خوردن برای گذشته ها و از دست داده ها کمتر چیزی است که بین دوستان همسن و سالم دیدم...در تمام طول سفرم به آدمهایی برخوردم که با اشراف به مشکلات کاستی ها بدنبال راه حل و موفقیت بودند...یکجور روحیهء لجبازو یکدنده که احترام عمیقی را در من برانگیخت...
از نتایج این سفر یکی هم این بود که از دنیای مجازی فاصله بگیرم و بیشتر و بیشتر با دنیای واقعی و بین آدمهای واقعی زندگی کنم...
حالا که حدود دوماهی است از ایران برگشته ام میبینم که این روش جدید چقدر بر زندگی و روحیه ام اثر گذاشته...اینکه چقدر واقع بین تر شده ام و البته چقدر از زندگیم بیشتر لذت میبرم...

پ.ن:این نوشتهء سلمان در حقیقت تئوریزه شدهء همین حرفهای منه!

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ