چهارشنبه، مهر ۲۴

سلام....
من برگشتم :)
بعد از دو هفته سگ دو زدن در خيابانهاي وين دنبال کارهاي ثبت نام و کارت مترو و غيره بالاخره موفق شدم نيم ساعت وقت خالي گير بيارم و دو خط بنويسم اونهم به سختي زيرا کيبوردش زبون آدم حاليش نيست و منهم بايد دو ساعت فکر کنم تا يادم بياد محل فلان حرف کوش!!!!و بعضي از حروف رو هم نميزنه....خلاصه که در تاريخ وبلاگ نويسي سابقه نداره کسي با اين مشقت وبلاگش رو Update کرده باشه ....
امروز بعد از مدتها تونستم وبلاگهايي رو که تمام تابستان امسال رو باهاشون گذرونده بودم بخونم...خورشيد خانوم با دغدغه هايش... دلتنگيهاي شاهين...شيطنتهاي احسان ...تئوريهاي بهرام و...خوندن وبلاگها بهم حس توي خونه بودن رو ميده...حس سکوت قشنگ و آرامشي که داشتم...بي دغدغه...بي خيال...بدون ترس از امتحان و درس و تمرين...با صداي دوست داشتني Trisha Yearwood و....حالا دوباره درس...امتحان...سر و صداي سالن اينترنت دانشگاه...و قيافه مبهوت کنار دستي ام که با تحير به حروف نا آشنايي که روي مونيتور من نقش ميبندد نگاه ميکند!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ