سه‌شنبه، آبان ۲۰

تصميم جديد شورای شهر تهران:

هفدهمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران برگزار نمي شود

تغيير محتوای روزنامه همشري، برنامه دفن جسد در ميدان های شهر، احداث مسجد در کنار تئاتر شهر، تخريب زمين اسکيت و پينگ پنگ پارک ملت و احداث مسجد به جای آن، جلوگيری از برگزاری کنسرت و جشن در فرهنگسراها و مراکز زيرنظر شهرداري، تغيير مديريت و کاهش بودجه فرهنگسراها، تأسيس مراکز مذهبی و دسته های سينه زنی در شهرداري، تعطيلی خانه تئاتر، تعطيلی آموزشگاه مجسمه سازی، تعطیلی خانه ی هنرمندان و ...


فکر کنم از حسرتهاي اغلب بچه هايي که از ايران ميان يکيش از دست دادن همين نمايشگاه بين المللي کتاب باشه منکه حتي پارسال حاضر بودم امتحاناي ترم تابستونم رو نصفه نيمه ول کنم و زودتر برم ايران که به نمايشگاه برسم ولي موندم که جواب مامانم اينا رو چي بدم!!!!
براي مني که خورهء کتاب و مجله ام نمايشگاه کتاب تجسم بهشت بود...توي دوهفتهء برگزاريش دستکم سه چهار بار با سه چهار گروه مختلف دوستام براي خريد کتاب و شرکت در جلسات و گفتگو با نويسنده ها و روزنامه نگارها توي محوطهء وسيع نمايشگاه ولو بودم...به غير از اينها توي نمايشگاه رويه و شخصيتي از مردم و بويژ‌ه جوونهاي ايراني رو ميديدم که برام شديدآ جالب بود٫جوونهاي روشنفکر٫با مطالعه...
حالا خدا رو شکر اين حسرت هم از بين رفت و ديگه سال ديگه مژده نميتونه با تعريفهاش دلم رو بسوزونه...آقاي عزيز هم ديگه نميگه دلم نيومد بدون تو برم نمايشگاه بين المللي...جايي که اولين بار همديگه رو ديديم...

با تقديم سپاس و تشکرات بي حد اينجانب از شوراي شهر محترم و شهردار محترم تهران به جهت اين تصميم مبارک تقاضا مينمايم که به منظور زدودن حسرت از دل جوانان خارح از وطن در اسرع وقت و به سبک چنگيز خان مغول مکانهاي ‌‌ذ‌يل را با خاک يکسان نماييد:
- خيابان ولي عصر بالا ( بويژه ميدان ونک و مرکز خريدونک )
-ميدان تجريش به انضمام بازار قديمي وپاساژ قائم
-پارک نياوران
-خيابان آپادانا
-مرکز خريد گلستان
-ميدان سروسعادت آباد
-بارک جمشيديه
-موزهءهنرهاي معاصر و بازار فرهنگ و هنر
-خيابان مير داماد
-سينما فرهنگ
-خيابان دروس


هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ