شنبه، بهمن ۱۵

دنیای دوگانهء من


سوره ،بچه هاى مسجد


به کجا چنین شتابان!

سایت خبری آژانس بین المللی انرژی اتمی سازمان ملل


دنیای دوگانهء من

من دوتا آدرس ایمیل دارم...یکیش مال کارهای شخصی و دانشگاهی و فامیل و دوست و آشناهای غیر اینترنتی واونیکی مال آشنایان و دوستان اینترنتی و وبلاگ و فوتو بلاگ است...
نوع و محتوای ایمیلهایی که در هرکدوم از آدرسهای دارم طبعآ متفاوت است...تفاوتی که به شکل کنایه آمیزی نشان دهندهء دوگانگی زندگی من ِ شرقی در غرب است...
میل باکس شخصیم حاوی پتیشن هایی است که همکلاسهای دانشکده در اعتراض به جمع آوری تابلوهای راهنمایی رانندگی دوزبانه در ایالت کرنتن در جنوب اطریش تهیه کرده اند , یا ایمیل گروهی که از وزارت کشور اطریش میخواهد سایت ژاپنی که فروش گربه های توی شیشه به عنوان اقلام لوکس تبلیغ میکند را فیلتر کند...یا ایمیل دوستی که خواسته به فلان کارخانهء شکلات سازی ایمیل بزنیم و تقاضا کنیم تا بهمان بیسکویت شکلاتی مورد علاقه اش را از چرخهء تولید خارج نکنند...

ایمیلهای آدرس دومم پر از پتیشن هایی است که در اعتراض به سرکوب رانندگان شرکت واحد...زندانی کردن دانشجویان و فعالان سیاسی...عدم رعایت حقوق بشر, محکومیت فیلترینگ اینترنت و...نوشته شده...

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ