یکشنبه، اسفند ۱۴

شهر فوتبال و کافی شاپ

شهر فوتبال و کافی شاپ

برای دراومدن از خماری دوری از خیابونهای بهاری تهران و کافی شاپها و رستورانها و دویست و شش سواری توی بزرگراههای پر از دوربرگردون شهر آخر هفته رو رفتم پیش آبجی کوچیکه که آخر همین ماه با مدرک فوق لیسانسش برمیگرده ور دل خودم...
این دفعه برای دومین بار به کلن میرفتم که بنظر من یکی از فوق العاده ترین شهرهای آلمان است...ساختمانهای قدیمی شهر که یادگار تمدن روم و ژرمن است فضای عجیبی به شهر داده...موزهء تاریخ روم و ژرمن که در کنار کاتدرال عظیم کلن قرار دارد فضاسازی معرکه ای دارد. دیدن تمامی شهر بواسطهء موزه ها و ساختمانهای قدیمی و نیز مراکز خرید متعدد و کوچه خیابانهای دیدنی و صمیمی اش چندین روز متمادی را طلب میکند...از این گذشته دیدن خواهر کوچیکه کلی خوش گذشت هرچند که نصفش را من از زور بیخوابی روزهای گذشته خواب بودم و نصف دیگرش هم او بواسطهء ازدیاد کارهای تزش پای کامپیوتر...
حالا دیگه دستکم تا چند ماه آینده باید بشینم سر درس و مشقم و ادای بچه مثبتها رو دربیارم!!!

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ