شنبه، اسفند ۲۷

مبارک باد این سال و همه سال

تصاویر چهارشنبه سوری و خرید عید در تهران


مبارک باد این سال و همه سال

خوبیش این است که سال نو امسال دوشنبه است و بنابراین شنبه و یکشنبه حسابی وقت هست برای خانه تکانی و احیانآ سفرهء هفت سین چیدن و البته آپدیت کردن لیست هدفهای تنظیمی در سال نو میلادی برای ارزیابی شش ماههء اول سال میلادی که پشت سر گذارده ام و تعیین هدف برای سال جدید شمسی ...
زمان به چشم بهم زدنی میگذرد و به این ترتیب امسال پنجمین سالی است که عید نوروز را بدور از خانواده اما در کنار دوستانم میگذرانم...
اگر بخواهم جمع بندی کنم باید بگویم که سال گذشته سال پرفراز و نشیب اما پرباری بود...خوشترین و همچنین بدترین لحظات عمر بیست و هفت ساله ام را در این سال گذراندم...
حالا که در روزهای پایانی به صفحات تقویمم نگاه میکنم میبینم که عمق سال هشتادو چهار برایم از عرضش بیشتر بوده...سالی که در آن بزرگتر شدم...آموختم که بیش از پیش به خودم تکیه کنم و با چشمان باز به آیندهء پیش رو بنگرم...سالی که در آن دوباره و چندباره به اهمیت دوستی و دوستانم پی بردم...
میخواهم در آخرین پست امسال اول از همه از پدرو مادر عزیزم و بعد از همهء دوستان عزیزم تشکر کنم که روزهای خاکستری امسال را آفتابی و روزهای آفتابی اش را درخشان تر کردند : فتانهء همیشه مهربانم , مریم و حامد دوست داشتنی ترین زوجی که میشناسم, زهرای عزیزم که زیباترین روزهای امسال را برایم رقم زد, کتی مهربان که علی رغم دیدارهای کوتاهمان جای بزرگی را در قلبم به خود اختصاص داده,شقایق گلم که در طی سالها به خواهر مهربان و دوست داشتنی تبدیل شده که شوق دیدارش کافی است که دلم را برای تهران تنگ تر کند, نگار وبلاگنویس محبوبم و دوستی که راه و رسم محبت را به من آموخت, ارکیدهء عزیزم که هدفمندی و پشتکارش ستودنی است... شیرین دوست مهربان تازه یافته ای که صحبتهایش همواره آموزنده و راهگشاست؛, مونای عزیزم که جدای از خواهر بودن صمیمی ترین دوست و همراه پنج سال گذشته ام بوده...
امیدوارم که سال جدید برای همه سرشار از عشق و شور...محبت و نور...موفقیت و کامیابی و سلامتی و تندرستی باشد...
آمین!

پ.ن: اینهم عیدی من برای شمایی که یکسال تمام به اینجا سرزدید:)

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ