شنبه، تیر ۳۱

دربارهء من

دربارهء من


از اون پست حامد و بلوط و انار که در مورد خصوصیات بد و خوبشون نوشتن یه مدت میگذره امروز دیدم که نازلی هم درمورد خودش نوشته گفتم منم بنویسم که پرچم این امر مقدس زمین نمونه...اما همینجا اعلام میکنم که در اولین فرصت یک پست مفصل در مورد مدرسهء تابستانی و بحثهای مربوز به جنگ احتمالی برضد ایران میگذارم...
اینهم از خصوصیات بدو خوب من:
یک. فراموشی, مثلآ همین الان کل خصوصیات بدم رو یادم رفت!
دو. حساب و کتاب پولم رو ندارم زیاد, با دیدن کیف و کفش و عطر دیگه مامانم رو هم نمیشناسم.
سه. توی تقسیم وقتم مشکل دارم البته الان خیلی بهتر شدم اما کلآ همیشه میخوام ده تا کار رو در یک زمان محدود انجام بدم.
چهار. بخاطر مورد سه توی عملی کردن برنامه هام دچار مشکل میشم.
پنج. توی روابطم با آدمها خیلی بیشتر احساسی برخورد میکنم تا عقلانی و کلی هم تا حالا ضربه شو خوردم اما خوب تیرماهی هستم دیگه.
شش. قبلآ یک فاز آویزون شدن به آدمهایی رو داشتم که دوستشون دارم از اونجایی که سعی در کنترلش داشتم الان بطور کلی با همهء آدمهای دوروبرم فاصله دار برخورد میکنم.
هفت. درجهء اعتماد به نفسم به عوامل مختلفی بستگی داره از موقعیت ماه در آسمان تا پاشنهء کفشم! ولی کلآ اعتماد به نفسم بالاست.
هشت. حسرت چیزی رو نمیخورم چون ه میدونم اونچه که از آدمها و موقعیتها میبینم بخش بسیار بسیار اندکی از واقعیت است.
نه. زود عصبانی میشم و جوش میارم واین بعضی موقع ها نتایج مخربی به بار آورده.
ده. به نظم و ترتیب اهمیت میدم تا حدی که توی محیط بی نظم اصلآ تمرکز ندارم.
یازده. احمق و گول نیستم ولی ادای زرنگها را هم درنمیارم...مخصوصآ توی بعضی روابطم خودم را به خنگی میزنم تا ظرفیت طرف مقابلم را بسنجم.
دوازده. خیالبافی را دوست دارم اما سعی میکنم که فاصله ام با واقعیت زیاد نشود درواقع حتی در خیالبافیهایم هم واقعیت گرا هستم!
سیزده. حرف آدمهایی که برایم اهمیت دارند تاثیر گذار است.
چهارده. ارتباط و وابستگیم به دوستانم بیشتر از خانواده ام است.
پانزده.در قطع کردن روابط هم مثل شروع آشنایی بیشتر احساسی هستم تا عقلانی یعنی ممکن است یک حرکت کوچک آدمی دلم را بزند و همین باعث شود که کلآ از خیر رابطه باهاش بگذرم البته این بیشتر مال موقعی است که با آدمی خیلی صمیمی نیستم.
شانزده. آدمها نقش مهمی در زندگیم ایفا میکنند.
هفده. آدم مستقلی هستم و از تکیه کردن به دیگران بیزار.
هجده. تنهایی برایم به معنی انزوا نیست از لحظات تنهاییم لذت میبرم و خوب بلدم که خودم را سرگرم کنم.
نوزده. زندگی بدون کتاب و فیلم و موسیقی و عکس برایم بی معناست.
بیست. ذهنم پر از ایده های نابی است که به علت همون عدم توانایی تقسیم وقت عملی نمیشوند.
بیست و یک. در کارهای گروهی خیلی سریع توانایی های افراد رو تشخیص میدم و قدرت تقسیم مسئولیتم بالاست بخاطر همین خیلی وقتها رئیس بازی هم درمیاورم.
ادامه دارد...

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ