پنجشنبه، فروردین ۲۴

گزارش دوران غیبت

گزارش دوران غیبت

کم نوشتنم چندتا دلیل دارد...اولیش مرض غریبگی با وبلاگ و بلاگستان است که پرگلک یکبار در موردش نوشته بود و در اثر زیاد ننوشتن بروز میکند...دومیش حجم دروسی است که باید تا آخر این ترم از پسشان بربیایم و آخرینشان هم مربوط میشود به هوای دل انگیز بهاری وین که خانه نشستن را به انسان حرام میکند :)


این قل من که بالاخره بعد از مدتها برگشته پیش خودم بهترین دی جی است که به عمرم دیدم مخصوصآ وقتایی که اون در حال نوشتن گزارش تمرینهایش است و من باید مقالهء اسلام سیاسی بنویسم!!!
از سلین دیون شروع میکند و راکست میگذارد و حتی معین و افشین...خلاصه حوصله آدم اصلآ سر نمیرود...


به عنوان دانشجوی سابق علوم انسانی دانشگاه آزاد باید اعتراف کنم که ذهنیتم درمورد دانشجویان رشته های فنی دانشگاههای سراسری به شدت قالبی بوده...در یکسال گذشته به لطف آشنایی و دوستی با چندین دانشجوی سابق دانشگاههای سراسری متوجه شدم که واژهء نرد که غالبآدرمورد دانشجویان فنی مصداق دارد به گروه خون دانشجویان فنی ایران زیاد نمیخورد!

ایهالفضول بشتابید که غفلت موجب پشیمانی است...بعد از ارکات و گزگ چشممان به جمالwww.xuqa.com روشن (راستی اسم اینیکی را چجوری تلفظ میکنند؟)


اینروزها نگاههای نگرانممان به همان تکهء گربه ای شکل نقشهء جهان خیره شده که اسمش تیتر یک اخبار دنیا شده ...جهان سومی بودن اصلآ ساده نیست مخصوصآ در جهان اول...

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ