سه‌شنبه، دی ۲۳





اين شوي Herzblatt توي کانال Erste آلمان رو ميشناسيد؟؟
ماجراش اينه که پسر دخترهاي Single ميان توي برنامه و خودشونو معرفي ميکنند مثلآ سه تا دختر داوطلب و يه پسرانتخاب کننده و يا سه تا پسر داوطلب و يه دخترانتخاب کننده و هر دفعه هم دختر پسرها جدا از هم پشت يه ديوار متحرک ميشينند و بعدش دختر يا پسر انتخاب کننده سه تا سوءال از هر داوطلب ميکنه و هر کدوم که جوابهاي جالبتر و مناسبتري به سوءالها بدن براي سه چهار روز با دختره يا پسره ميرند مسافرت!!!
اساس برنامه براي پيدا کردن Partner است اما در اصل کلش براي خوش گذراندن و خنديدن است شاهدش هم اين که در طول دوسه سالي که از کل برنامه ميگذره هيحکدوم از اين دختر پسرهاي شرکت کننده باهم حفت نشدن:)
شنبه سر ظهر با دوستم توي Starbucks نشسته بوديم و داشتيم از در و ديوار و تعطيلات کريسمس حرف ميزديم که يه دختري هم سن و سال ما اومد و خيلي بي مقدمه برسيد شماها مجرديد؟؟!!
قيافهء من که خيلي ديدني بود با خودم فکر کردم طرف حتمآ همجنس بازه!!!و الانه که دستشو بکنه تو جيبشو شماره بده:)
بعد قبل از اينکه من يا دوستم دچار سوء تفاهم هايي از نوع بالا بشيم توضيح داد که براي همين برنامهء Herzblatt توي وين با داوطلبين مصاحبه دارند و الان هم تصادفآ راهش از اينطرف افتاده که ما دوتا رو ديده و فکر کرده که ما چقدر براي برنامشون مناسبيمو اينها!!!!
بعدشم دوتا فرم داد دستمون و گفت که بعد از ظهر توي فلان هتل تست دوربين دارن و خيلي خوشحال ميشه که ما هم تشريف ببريم:)
لازم به گفتن نيست که چقدر من و اين بچه Christiane از خنده پيچ و تاب خورديم ٫تازه اون زنگ زد به دوست پسرش و با لحن جدي به دوست پسرش خبر داد که قرارشده توي برنامه شرکت کنه...
بعدش نشستيم براي وقت کشي پرسشنامه اش رو پر کرديم که خيلي خدا بود مثلآ بايد توي يک خط بزرگترين آرزوتو مينوشتي ميکردي يا مثلآ عادتهاي عجيب غريبتو ٫يا مثلآ خجالت آورترين خاطره تو...بهتر از همه اين بود که همين شد يه موضوع صحبت جذاب براي هردوي ما و تازه کلي هم عادت و علايق مشترک تازه کشف کرديم که توي يکسالي که از دوستيمون ميگذره در موردش اصلآ حرف نزده بوديم...مثلآ از علاقهء مشترکمون به مسافرت و فرهنگها و کشورهاي ديگه...علاقهء قديم او به دامن ميني...عادت من به دنبال کردن چهره ام توي شيشهءمغازه ها...و بهتر از همه تنفر مشترکمون از پسرهاي بور و مردهاي قد کوتاه و لاغر!!!!
ولي از هم باحالتر يه قسمتي بود که بايد امضاء ميکردي که صد در صد و حتمآ حتمآ مجردي و شوهر و نامزدو با دوست پسر نداري و اگر احيانآ در طي چند هفتهء باقيمانده به شو با کسي رابطه جدي برقرار کردي بايستي حتمآ تهيه کنندگان برنامه را در جريان بگذاري;)

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ