جمعه، دی ۲۰

اخبار هواشناسي به گزارش بنده: هواي وين در سه روزگذشته مـــــــــــــــــــــــــــاه و در سه روز آينده خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا !!!! سه روزه که همش برف ميـــــــــــــــــــــــــاد...شبها طوفان و صبحها آروم...سه روزه که از ذوق برف توي شبانه روز فقط دو سه ساعت ميخوابم ٫بقيه ساعت شب پرده ها رو ميزنم کنار...پنجره رو تا نيمه باز ميکنم و درس ميخونم...بجاي ضبط راديو رو روشن ميکنم که هم آهنگ گوش کنم و هم اخبار هواشناسي رو تا مطمئن بشم حالا حالا ها برف بند نمياد...البته از اونجايي که ذاتآ شکاک هستم هر نيم ساعت يکدفعه ميرم توي ايوون تا دستمو بگيرم زير آسمون و دونه هاي خشک و سبکش رو حس کنم تا خيالم راحت بشه که هنوز داره بـــــــــــــــــــــــــــــرف مياد :)
بيخودي نيشخند نزنيد و فکر نکنيد اين دختره ديوونه شده!!!اگه شما هم مثل من ديوونهء زمستون و برف و برفبازي بوديد...اگر باباي شما هم هي براتون از پيستهاي اطريش و زمستون و برفي بودن شهرهاش تعريف کرده بود...اگر شما هم مثل من کشته مردهء صحنه هاي برفي و زمستونهاي خوشگل شهرهاي قديمي اروپايي توي فيلمها بوديد... اگر پارسال زمستون در کمال قصاوت به اطلاع شما ميرسوندند که اين داستانهاي برف و يخي مال ايالتهاي سالزبورگ و اينسبورکه و هواي وين در اغلب ماههاي سال ابري و بارونيه...اگر شما هم همهء زمستون سردو خاکستري و دلگير پارسال رو با حسرت برفبازي توي شمشک و ديزين و آبعلي گذرونده بوديد و هي حرص خورده بوديد که دوست بسر قرتي تون الان با دوست جونهاش داره اسنوبورد سواري ميکنه و شما بايد بشينيد تئوريهاي ارتباط جمعي بخونيد...اونوقت ميتونستيد حال منو وقتي اين چند روزه به اندازهء چند سال با دوستام برفبازي کردم و آدم برفي درست کردم و سرسره بازي کردم و يکعالمه برف خوردم!!!رو درک کنيد تازه دلتون آب !!!ميخوام تا آخر زمستون پاتيناژ ياد بگيرم (خدا رو چه ديدي شايد زد و سال ديگه قهرمان پاتيناژ دنيا شدم !!!)...

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ