دوشنبه، دی ۲۳

آقا ماشاءالله اين ايرانيها هرجا ميرند باعث امر خير هستند...بايکي از دوستام عين بچه هاي خوب نشستيم سر کامپيوتر که براي امتحان ثبت نام کنيم يکي از پشت سر گفت سلام!!!جوري تعحب کردم که انگار صورتحساب بانکيم رو بعد از خريدهاي کريسمس ديدم !!!!!
يک دختر خانوم بامزهء ايراني بود٫ کم حال و احوال کرد و بعد ازمن پرسيد اين دوستت که الان اومد پيشت دوست پسر داره!!! گفتم نه!!!گفتش دوست من از دوستت خوشش اومده (بعدش با دست دوستش رو که يک پسر خجالتي و بامزه اطريشي بود رو نشون داد )...خلاصه آقا سرتون رو درد نيارم بنده شدم فاميل عروس اونهم فاميل آقا داماد!!!...
اما خوب مثل همهء عروسيها عروس خانوم قصهء ما بعد از يک سري جواب و سوال و رفت آمد فرمودند:من فعلآ دارم درس ميخونم!!!
نتيجه بين المللي: دوتا اطريشي ميخوان با هم دوست بشن ايرانيها رو واسطه ميکنند :)
نتيجه اجتماعي :توي اغلب مجامع دخترها ترجيح ميدهند درس بخونند تا اينکه شوهر کنند...
نتيجه آکادميک: آقا به ما نيومده آن لاين ثبت نام کنيم پاشو برو دانشکده ات اسمتو توي ليست بنويس...


هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ