شنبه، شهریور ۱۶

سلام....

اصلآ نگران نباشيد من کاملآ حالم خوبه و همين دوروبرها هستم(چقدر خودمو تحويل گرفتم ها...همش تقصير اين
ويتني هيوستون است که با اين آهنگاش کلي احساس بهم دست داده...الان اهنگشو عوض ميکنم)...اصلآ حالا که اينطور شد وبلاگ
دنتيست رو باز ميکنم که آهنگش آرومه و اصلآ هم خاطره انگيزناک نيست....

ok حالا شد..جونم براتون بگه که من اين يک هفته اي که از حضور انورتون غايب بودم کلي بچهء مثبت و خوبي بودم و کلي کارهاي عام المنفعه انجام دادم بطوريکه اگر همين الانه جناب ملک الموت تشريف آورده بنده را Visit بنمايند جايگاهم درست ناف بهشت است يک ويلاي دوبلکس بااستخر ،جکوزي،زمين تنيس و غيره...جونم براتون بگه که علت اينهمه الطاف باريتعالي اين است که اولآ ديگه شبا تا بوق هاپوئه توي دنياي سايبر ولو نبودم که فرداش تا لنگ ظهر با بالش و پتو کشتي کج بگيرم و در نتيجه دعاي خير پدر و مادرمو بدرقهء راهم کردم که از دست قبضهاي تلفنم خون به جگر شده اند...ديگه اينکه داشتم براي هزار عدد از دوستان گرامي و عزيزم از 
دانشگاه
مهربون و نازم پذيرش ميگرفتم( اينجوري بهش ميگم تا زودتر به دوستام پذيرش بده وگرنه خودم تک تک آجرهاشو با همين ناخنهاي لاک زدهء قشنگم در ميارم و توي سر مسئول پذيرشي که دوست جونهاي منو رد کرده خورد ميکنم)...

ديگه اينکه در دنياي ادبيات غوطه ور شده بودم،حالا اگر منو خوب نشناسيد با خوندن اين جمله حتمآ فکر ميکنيد که منظورم از ادبيات نمايشنامه هاي شکسپير مرحوم است و يا شاهنامهء فردوسي و يا دستکم*اشعار سهراب سپهري اما زهي خيال باطل...من همونطور که فيلم ديدنم به آدميزاد جماعت نرفته و بجاي فيلمهاي عميقآ فلسفي و روانشناسانه و انسان شناسانه که مد شده ميرم و Shrek رو ميبينم و تازه با کمال پرروئي نقدش رو هم توي وبلاگم مينويسم...بجاي خوندن مثنوي معنوي و نمايشنامه هاي آرتور ميلر و...يک هفتهء تمام نشستم و انگاري که دارم براي کنکور درس ميخونم (با همون دقت وتمرکز)مجموعهء ماجراهاي 
هري پاتر
رو خوندم!!!!

خوب بسه ديگه...اينقدرها هم خنده نداشت لطفآ نيشتان را ببنديد...ممنون.

تازه دلتون هم بسوزه خيلي هم خوب و جالب بود و خيلي خيلي هم چسبيد...از دوست بسيار عزيزم جناب professor snape هم يک عالمه
ممنون و تشکر که کتابهاشو بهم داد که بخونم...و تازه بهتر از همهء اينها رفتم يک عروسي جوادي اصل(از اونها که مهمونها با ميني بوس و وانت تشريف فرما ميشوند)..تا آخر شب مطلبشو مينويسم و پابليش ميکنم...

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ