یکشنبه، اردیبهشت ۱۸

فلیکر

فلیکر





يکی از خانوم باجیهای فامیلمون که سواد درست حسابی هم نداره توی عید دیدنیهای امسال و در جریان سنت حسنهء پز دادن که آره ما ماشین ظرفشویی مون کن ووده مال شما چیه!!!برگشته به خالهء من گفته این مرتضی ما خیلی از کامپیوتر سرش میشه و تازگیها حتی عکسای خواهرشو که از دوبی فرستاده، تو کامپیوتر به من نشون داده...بعد خالهء من هم گفته آره اتفاقآ مریم عکساشو برای ماهم فرستاده خانومه هم ابروهاشو با تعجب برده بالا و گفته واااا مگه شما هم دات کام دارین؟؟؟
غرض از بازگویی ماجرا این بود که بگم بعد از بلاگ اسپات و ارکات دوروزه مشغول اسباب بازی جدید بنام فلیکر شدم و حالا باید اوقات بیکاریم رو بین خواندن وبلاگها و دیدن عکسهای هوس انگيز ارکات بازهای عزیز مقیم مرکز از دوبی و آنتالیا و تماشای تصاویر زیبای فلیکر با هنرمندی تمام تقسیم کنم...
خلاصه ما که فلیکر،شما هم فلیکر؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ