جمعه، اسفند ۸

"وين نوردي "





اول مرسي از استقبال عظيمتون از سوال بنده!!!
دوم اينکه آقاخان من که دائم دارم به جون دنيا غر ميزنم کجام به موجودات مرفه بيدرد رفته؟؟؟اصلآ اين بچه هاي ويتنامي هستند که بايد به من فکر کنند!!!
سوم اينکه اگه من آدرس اين شاهينه رو پيدا کنم ;)

آهان راستي از اين رستورانه بگم که ديشب رفتيم:)
رستوران Ra'an تازه افتتاح شده و با غذاهاي عجق وجق و دريايي اش و با ديزاين جالبش توي وين يه جورايي پاتوق است...غذاش بدک نيست و قيمتهاشم هم ِاي!!مثلآ حساب هرکدوم از ما ديشب با نوشيدني حدود بيست يورو شد...
اگه گذارتون به يکي از شعبه هاش توي هرگوشهء دنيا افتاد اردک سرخ شده اش با سس پرتقال و عسل مزهء جالبي داره...اين بچه کريستيانه هم يه جور ماهي سفارش داده بود که توي برگ موز بيچيده شده بود!!! يکي از بچه ها هم نودل مخلوط با سبزيجات دريايي سفارش داد که از همه خوشمزه تر بود :)
براي دسر هم کرم کارامل و يه مدل ميوهء دريايي!!!سفارش داديم که شکل تخم ماهي بود!!
از همه بهتر اما شراب سفيد٫ ببخشيد نوشيدنيش!!! بود: Sauvignon Blanc که خيلي سبک و ميوه اي است!!!

پ.ن يک: هرچي گشتم دوتا عکس آبرومند از Ra'an (همين رستورانه) پيدا کنم بزارم اينجا چيز بدرد بخوري پيدا نکردم عوضش يکي از رستورانهاي همرديفش به اسم Ramien توي صفحه اش عکسهاي جالبي داره که اينجا ميتونيد ببينيد!!!

پ.ن دو: توي زير زمين رستوران یک بار رنگ و وارنگ وخوش آب و حوا!!! داره که زيارتش شديدآ توصيه ميشه...

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ