شنبه، مهر ۲۵

مسابقهء هوش

مسابقهء هوش

يک دقيقه وقت داريد حدس بزنيد که من الان مشغول چه کاري هستم!!!
-درس خواندن؟ هه...معلومه هنوز من رو نشناخته ايد!
-جمع و جور کردن اطاق بهم ريخته ام؟ عمرآ٫اين اطاقي که من ميبينم حالا حالا ها منظم بشو نيست...
دينـــــــــــــــــگ...وقت شما تمام شد...
جواب: دارم از شبکه سه بطور آن لاين فوتبال ميبينم!!
البته انتظار ندارم که شما اين مسأله را بطور کامل درک کنيد چون احتمالآ تعدادبسيار کمي از شما جام ملتهاي اروبايي را با گزارشگري گزارشگران بيمزه و لوس آلماني و اطريشي تجربه کرده ايد( انصافآ توي اروپا تنها گزارشگران انگليسي و ايتاليايي قابل تحمل هستند ) و بنابراين نميدانيد که ديدن فوتبال در شبکه هاي وطني ولو بازي يوونتوس با يک تيم دسته صدم ايتاليايي با گزارش جواد خياباني به ديدن صد تا افتتاحيهء المپيک با گزارش توسط مجري هاي عصا قورت داده و بي اطلاع اطريشي مي ارزه!!! که بزرگترين تجربه شان گزارش بازي برق وين و لکوموتيوگراتس بوده (يه چيزي تو مايه هاي برق شيراز و ذوب آهن اصفهان) ...

ب.ن : لازم به ذکر است که در اطريش تنها اسکي و رالي اتومبيل سواري ورزش به حساب ميايند و بقيهء ورزشها بازي نيستند...

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ